čtvrtek 6. listopadu 2014

Devět dní do závodů!

Krásné ráno!
Jak se Vám daří? Já už odpočítávám poslední dny do závodů...víte že už je to jen devět dní? Je to šílené, ještě před chvílí jsem si psala do diáře dvoumístné číslo začínající osmičkou...a teď...příští týden jdem na to. Možná Vás zajímá, jak to takovou chvíli před závody u mě vypadá. Zkusím to trochu shrnout, včetně toho, jak to prožívám a jak se cítím ;) Jo a uvařte si k tomu čaj...docela jsem se rozepsala :D


Nejdříve něco k jídlu.
O tom, jak mám nastavené vlny, jsem psala už tady. Ta skladba jídla se už moc nemění, není to nic pestrého, ale nic co by se nedalo zvládnout, nebo si na tom pochutnat ;) Rozpis těch vln, se mi ale mění každý týden podle potřeby. (př. tento týden to je 200, 0, 50, 50, 150, 0, 200)
Co je teď novinka a možná by to někdo nečekal je, že mám ob den povolenou kostičku hořké čokolády místo 10g ořechů. Řeknu Vám po takové době chutná ten kakaový kousíček jako nebe v puse :D Člověk si pak uvědomí jaké dobroty si ostatní mohou dopřávat a vůbec si toho neváží :D
Spousta potravin už je vypuštěných kvůli soli (sůl se snažím omezovat už asi měsíc, aby se ji tělo zbavilo) například těstoviny...z příloh tak baštím už jen rýži a mohla bych i brambory, ale ty už jsem taky dlouho neměla. Je to hlavně proto, že přílohu na oběd mívám tak dvakrát, třikrát do týdne a tak se na tu rýži i těším ;)
Z hlediska výběru potravin bude asi lehce náročný ten příští týden, kdy mi z jídelníčku zmizí i šmakouny, proteiny, vše se sladidly (i když zvlášť je do jídla už taky asi měsíc nepřídávám)...no takže masíčko, vajíčka to jistí...ale uznejte, ten týden na jehož konci jsou závody...to už je nic ;)
Sacharidová superkompenzace jak ji většina z Vás zná mě nečeká, proč a jaká to vlastně budu mít Vám napíšu asi až po závodech, ať můžu přidat i dojmy.
Co se týče chutí nebo hladu...chutě většinou nemívám. Jako že bych si řekla, ty jo teď bych si dala hambáč. To vůbec. Ale možná je to tím, že to odhodlání s těma závodama fakt sílí a prostě i kdyby mě teď namočil někdo do čokolády tak si prostě nelíznu. Hlad ten občas lehce bývá a to hlavně ve dny s "nulou". Není to ale žádný vlčí hlad, jen o něco lehčí žaludek, který většinou úspěšně zaplácnu litry ovocného čaje nejrůznějších příchutí (nově jsem objevila od London banán + skořice...TOP!) a taky vyžvýkám hrozně moc ovocných žvýkaček bez cukru...až mě někdy bolí čelisti :D ty mi ale příští týden taky odpadnou.
Moje nejoblíbenější snídani při "padesátkovém"dni. Pohanková krupice vařená ve vodě, s čoko proteinem, perníkovým kořením. Na vrch lžička mandlového másla a kostička hořké čokolády :) - ta krupice totiž při smíchání s velkým množstvím vody hrozně nabude a tak je toho pak hodně, i když vlastně není :D
Trénink
Ve fitku jsem v podstatě každý den, o tom jak zhruba vypadá jsem psala tady. Tento týden mám přidané kardio a tak každá den navíc šlapu 45min, v sobotu 60. Je to kvůli tomu, že příští týden už nebude kardio skoro žádné, abych neměla zavodněné nožky.
Energie i chuť na trénink kupodivu pořád je, i když zadeček mě jemně bolí skoro permanentně :D Řekla bych ale že čím více se to blíží tím více se na ten trénink těším :D
Jedna tréninková v perfektním tričku, které jsem dostala od atin.cz "I´m not here to talk" :D

Věci na soutěž
Na fcb jste mohli vidět, že botičky už mám doma. Nakonec jsem si je objednala ze sexyboty.cz a jsem spokojená. S poštou mě vyšly bez pár korun na 1500,-Kč. Přišly v krásném obalu a mám k nim i sáček, ve kterém je můžu přenášet. Jsou jako pro popelku..:)
Jediné z čeho mám jemné obavy je to, že jsou hrozně vysoké!(i když podpatek je pořád v normě pravidel)je to 11cm a přijde mi že stojím fakt na špičkách. Za ty prodloužené nohy to ale stojí :D A tak teď doma místo v papučích chodím v těch botech a myslím, že se to lepší ;)
Spousta z Vás byla zvědavá na plavky. Asi Vás nepřekvapím, když řeknu, že jsem si vybrala růžovou barvu. To je prostě moje barvička :D Šila mi je nejšikovnější švadlenka, maminka mé báječné kamarádky. Vyslechla všechny mé přání, přidala pár svých nápadu, vycpala mi podprsenku a je to. Na mě pak bylo ozdobit plavky kamínkama (objednávala jsem z internetu a jsou fakt nádherné třpytivé - kolarky-glamour.cz). Koupila jsem 500ks, ve třech různých velikostech (kdybych věděla že ty nejmenší budou tak malé, nikdy bych je neobjednala :D). Spolu se štrasy to vyšlo na tisíc korun.
No a jedno odpoledne u lepidla kamínků a plavek. Jestli budou držet (držte prosím palce), tak to nevypadá špatně, co říkáte? Není to fakticky nic pro nervní povahy...už chápu proč ty plavky stojí tolik peněz..
Co se týče závodní barvy, budu používat Jan Tanu, na jedny závody to vychází kolem tisícovky. První nátěr budem dělat už v pátek před závody. Ještě musím sehnat nějaký tmavý makeup na obličej a zatím ještě zvažuji jaké bude nejlepší líčení...víc toho zatím k barvě nemám :D
Ještě jedna věc, začala jsem chodit na solárko, abych nevypadala jako ředitel vápenky a měla pod tu barvu aspoň nějaký základ. Ve finále jsem ráda, protože znáte to, když je člověk opálený, vypadá vše lépe.

Moje pocity.
Sakryš to jsem se rozepsala :D No. Vážně jsem čekala, že celé tohle období bude mnohem náročnější. To jak všude čtete, jak jsou lidi po vlnách nervozní a unavení, že energie na trénink není...měla jsem z toho fakt obavu. Ale už asi víte, že já ráda hledám na věcech to pozitivní a možná i díky tomu to všechno zvládám docela dobře. Ano někdy večer mám trochu hlad a někdy jsem trochu unavená. Není to nic na doraz a myslím, že za to hodně vděčím trenérovi, že mi to uměl nastavit tak, aby mě prostě neodrovnal ;) Jojo, budu ho prostě pořád chválit, protože je prostě báječný a já jsem hrozně ráda, že ho mám ;)(tím ale nechci říct, že lidi, kteří jedou celý týden nuly mají energii a jsou vysmátí jak sluníčka. Být dlouhodobě na nulách musí být fakt utrpení a za to jim smekám klobouk)
Co se nervozity týče je to různé...asi dva týdny zpět, jak se u nás konaly ty pohárové závody jsem okoukávala krásky na pódiu a říkala jsem si, že jsem se asi zbláznila, že chci konkurovat někomu tak krásnému...ale pak jsem přehodnotila svůj postoj. S tímhle mi taky hodně pomáhá můj trenér...umí dodat pořádnou dávku motivace ;) Velkou podporu mám ale i v mém báječném krasavci, který mi pořád říká jak mi to sluší a taky v mamince♥
Pořád mám sice v merku par bikinek, se kterýma bych se měla potkat...vypadají ale jako hrozně milé holky a já už se těším že je poznám. Teď už se spíše hrozně těším, než že bych se bála, protože co se může stát než to, že skončím poslední? No nic. Nikdo mi hlavu neurve :D Tím ale nechci říct, že bych si domů ráda nevezla pohár...jen že to není můj hlavní cíl. Můj momentální hlavní cíl je užít si tu svoji chvilku, odprezentovat to jak nejlépe umím a ustát to na těch botech :D

A kde mě teda můžete potkat?
přihlášená jsem na:

Grand Prix Ostrava 15.11.2014 (více zde)
Smartlabs Cup Brno 23.11.2014 (více zde)
Ještě zvažujeme Ronnie.cz Březnice (více zde)

No tak snad jste si trochu početli :D
Vaše dotazy vítám v komentářích.
Mějte se krásně Vaše V♥

52 komentářů:

  1. Verunko moc se přimlouvám za Březnici, chystám se tam tak bych tě ráda poznala a zafandila ti :) P.Vaindlova@seznam.cz
    držím ti palce a obdivuju tě jak vše zvládáš :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný článek a velká motivace pro mě, pořád zvažuji také závod příští rok, tak mě to zase nakoplo o krok dál :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko, moc moc moc ti fandím! Výhru ti neskutečně moc přeji, protože vím, že jsi makala na 100% :) Plavky jsou krásné. Bude zase nějaký jídelní článek, třeba po závodech? Docela mi chybí tvé fotky jídel :) Tvá čtenářka Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Ivanko. Určitě budou. Teď je nepřidávám, protože to není moc inspirativní :D Pořád to samé dokola;) Jak budu mít ale prostor si s tím zase vyhrát, můžeš se těšit :)

      Vymazat
  4. Krásný článek, moc ti držím palečky, všechno určitě na jedničku zvládneš. Jsi velkou motivací pro ostatní! :-) Měj se krásně, fandím ti, Karolína

    OdpovědětVymazat
  5. Kočeno, jsi úžasná! Já se asi na žádný ze závodů nedostanu, ale rozhodně tě budu sledovat online. :*

    OdpovědětVymazat
  6. Si úžasná Veru a tiež sa pridavam do tvojho fanklubu :)) Budem ti velice velice držat palce, lebo si šikovná a zaslúžiš si to :) je ohromne vidieť aká si pozitívna a kľudne by som si prečítala ešte dlhší článok :)

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuji Tvoji vůli to všechno vydržet :-) Držím palce a pevně věřím, že se s Tebou potkám v Ostravě, kde se přijedeme s drahým podívat.
    Možná v tuhle dobu není asi na místě má otázka : Co bude dál? Jako myslím potom po soutěži? Jak se budeš stravovat po soutěži a jak vlastně uvažuješ do budoucna, kterým směrem půjdeš (určitě třeba do budoucna uvažujete o založení rodiny a podobně). Tohle by mě zajímalo.. Je mi jasné, že zdravý životní styl budeš dodržovat, ale přece jenom...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za podporu, budu se těšit. To jsou všechno otázky na které ještě nemám uplně odpovědi. Prozatím se chystám setrvat v téhle cestě. Jak se budu stravovat po soutěži to je ještě hrozně daleko, určitě ale o tom pak něco napíšu. Zatím ale nevím jaké má se mnou trenér v tomto smyslu plány. Rodinu určitě plánuji ale všechno má svůj čas ;)

      Vymazat
  8. Verunko, držím ti moc palce! Přeju ti, ať uspěješ a dosáhneš svého vysněného cíle. Mohla bych se tě na něco zeptat? Začala jsem skoro denně jet HIIT cardio. A to 30s zátěž a 30s oddych. Jaký máš na to názor? A jak je to s tím zavodněním a cardiem? Budu ti moc vděčná za odpověď! Ještě jednou držím palce!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát díky :) HIIT je určitě fajn, pod tě to baví tak proč ne ;)

      Vymazat
  9. Doufám, že vyhraješ Veru, moc ti to přeju. Postavičku máš teda neskutečnou, až z toho tady slintám na klávesnici :D a za Březnici se taky přimlouvám, mám to kousek a jela bych ti fandit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky moc Jani :* Dobře, píšu si další čárku pro Březnice :D :*

    OdpovědětVymazat
  11. Veru ty máš formičku, já zírám. Den ode dne lepší, fakt :-). Bude na nějakém kanálu běžet přímý přenos?? Jsem na tebe moc zvědavá :-). Plavečky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :) přímý přenos asi ne, ale určitě bude záznam na ronnie ;)

      Vymazat
  12. čím dám krásnější, a pořád stejné sluníčko :* budu na tebe moc myslet !!!!!! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, to uteklo jako voda, přijde mi to tak nedávno, co jsi psala, že půjdeš a už je to "za dveřmi" :)
    budu ti moc držet palce..
    na kolika % tuku budeš při té soutěžní formě? (odhadem)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, hrozně to letí ;) to nevím, ani odhadem netuším kolik mám teď :D

      Vymazat
    2. To ani nejsi zvědavá, kam nejdál ses dokázala dostat? =)

      Vymazat
    3. no upřímně ani ne. Pro mě je podstatnější co vidím v zrdcadle ;)

      Vymazat
  14. Teda, ten čas hrozně rychle utíká! :O Na pódiu budeš zářit a plavečky ti dodají šmrnc :) budu tě sledovat online, už se moc těším! Držím ti palečky :*

    OdpovědětVymazat
  15. Nenapísala by si, prosím ťa, ako robíš tu krupičku? Presne čo, koľko, ako dlho? :-) myslíš, že rovnako narastie aj špaldová krupica?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 50g krupice zaliju vodou (ale dělám to od oka, musíš vyzkoušet) a dám vařit. pak míchám, dokud vařením nezkoustne..jednoduché. pak jen přimíchám protein a ozdobím čím potřebuju. Určitě špaldová je to samé ;)

      Vymazat
  16. Ahoj Verunko, strašně moc ti fandím a obdivuju tě, hlavně tvou pevnou vůli! Je to až neskutečné, jak jsi se do toho opřela a kolik jsi dokázala. Klobouk dolů, vážně!!! Máš krásnou postavu a ty svaly!!! A článek bych snesla klidně i delší :) Mám moc ráda tvoje příspěvky a každý den se dívám, jestli zase nějaký nepřibyl. Držím ti palce a doufám, že nám zase brzo napíšeš :D Monika

    OdpovědětVymazat
  17. Veru moc ti drzim palce, jsi uzasna a nadherny clanek jsi napsala, tak at vse vyjde podle tvych predstav, mas muj obdiv 😊

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný článek! Držím palce :) Mě to čeká až 29. :) Chtěla jsem se zeptat proč nebudeš mít klasickou superkomenzaci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 29, to je Kutná Hora, že? tam se nechystám, ale budu držet palce ;) Proč? No protože můj trenér věří, že v kulturistice nemá to správné uplatnění. Více se o tom určitě rozepíšu v nějakém článku

      Vymazat
  19. Prosím, dá se někde koupit to tričko "I'm not here to talk"? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, tady: http://eshop.aktin.cz/panska-tricka/trec-tank-top-006-modry

      Vymazat
  20. Hrozně ti fandím!! Přeju hodně štěstí a pevné nervy! :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  21. Verunko, jsi nádherná!:) obdivuji tvou vůli a nadšení, které tě neopouští. Oboum Vám s Luci moc fandím a doufám, že obě vyhrajete své soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  22. Nedivím se, že Ti fandí takové množství lidí - jsi totiž obrovskou motivací a rozdáváš takový ten příjemný optimismus na všechny strany :)) Což je v dnešní době (a hlavně tedy teď na podzim) opravdu potřeba :D
    Je vidět, že když člověk něco miluje a dělá to s radostí, s daleko větší lehkostí pak překoná všechny překážky:)

    OdpovědětVymazat
  23. Jsi krásná a udělala jsi neuvěřitelný pokrok. Je vidět, že tím žiješ a baví tě to. Vidím v tom sebe :-) Držím palečky! A snad taky dorazíš na nějakou tu soutěž, kde já budu pomáhat ;-) Ráda bych tě poznala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc krásko! Doufám tedy že se potkáme, bude mi velkou ctí ;)

      Vymazat
  24. Držím palce a chtěla bych se zeptat jestli se dají někde sehnat vstupenky na ten závod v Brně? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě se budou dát koupit na místě. Myslím že předprodej není u žádného závodu

      Vymazat
  25. Ahoj Verunko, mám pár otázek. 1) Pokud potřebuji zesílit ruce a získat větší sílu, jaké cvičení je vhodné? Postačí cviky s vlastní váhou? Jsou vhodné shyby? A je potřeba i více jíst? 2) Když máš sacharidové vlny, počítá se do celkového množství sacharidů i zelenina, nebo jenom přílohy (vločky, rýže, těstoviny,...)? 3) Nějaké nápady na večeře, které jsou vhodné na cesty do krabiček? Moc děkuji za odpovědi :) Měj krásný den, I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ;) 1) síla se nejlépe buduje váhama kolem 90% maxima 1-5 opakování, odpočinek kolem 2-3min. Samozřejmě doplnit to můžeš cviky s vlastní váhou, shyby jsou dost náročné, jestli zvládáš tak tím líp ;) Určitě je třeba tu sílu brát i z jídla, zaměř se hlavně na dostatek komplexních sacharidů. 2) Je to individuální, většinou se moc nepočítají. Já osobně dávám pozor akorát ve dny s nízkými sacharidy, abych vybírala nízkoenergetickou zeleninu jako je třeba salát nebo okurka. 3)Do krabiček je na cesty vhodné cokoliv :D třeba zeleninový salát s masem, nebo vajíčkama ;) Krásný den

      Vymazat
  26. Moc Ti fandím a držím palce, ať jim to tam všem natřeš ;) Vypadáš nádherně, plavky jsou úžasné a botky ti strašně sluší :)
    Březnici mám kousek, takže kdyby ses rozhodla jet i tam, ráda bych se na tebe přijela podívat :))
    Zítra v Ostravě Ti přeji hodně štěstí a těším se, až nám to všechno převyprávíš.

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Moc hezký blog! Určitě budu sledovat další tvoje novinky. Danča

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě potěší ♥